Klacht KPN: Lease abonnement

Klachtnummer
# 32532
Gebruiker
M.P.A. Martens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een lease abonnement van KPN en dat is ineens afgelopen (na 8 maanden) zonder mij daarvan in kennis te stellen. Ik ben nu verplicht om een duur abonnement terug te nemen terwijl wij met het leasecontract is beloofd dat ik dit na 8 maanden zelf terug kon draaien naar een ander bedrag. Niet dus! Ik heb helemaal niets te vertellen en moet maar liefst € 51,- per maand gaan betalen en moet mijn toestel alsnog na 2 jaar inleveren of ik kan het kopen tegen 30 % van de occasionwaarde. Mijn dochter en vele andere hebben allemaal hetzelfde probleem en de KPN doet er helemaal niets aan. Dat is toch contractbreuk. Wij mogen geen contractbreuk plegen maar zij wel! Kan dit zomaar?

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en ergens anders een goedkoop abonnement afsluiten want ik kan dit niet betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen