Klacht KPN: lease contract hi sony expiria

mjh

Ik was gebeld door KPN terwijl ik Hi contract had .De telefonische verkoop was zeer geslepen goedkoper, mooie telefoon niet gesproken over evt aanvullende verzekering .ik kon zo van mijn 2 jarig contract met Hi af.Kreeg mijn Sony thuis tot mijn zoon vracht wagen chauffeur terug kwam van zijn rit , 3 weken weg geweest mam dat is een lease toestel en toen had ik een probleem.Tijd van stoppen was voor bij en zo had ik in eens schulden bij Hi ?Kpn? Nu hield mijn Sony expiria 2 weken geleden in eens op compleet dood ik heb getuigen . Heb de klanten service gebeld en ze zouden hem komen ophalen ik vroeg wie haalt mijn kaartje er uit (ik heb er helemaal geen verstand van )Dat moet u zelf doen mvr (61) jaar oud en ik wist echt niet hoe dat moest heb dus geprobeerd met een pincet de kaart er uit te halen .Dus bericht gehad mijn Sony afgekeurd is . Ik heb nu de goedkope telefoon vreselijk ik wil zo graag mijn Sony terug . Kan de letters niet zien op de alcatel en betaal de hoofdprijs .

Ik wil dat dit netjes opgelost word. ik betaal voor een Sony Experia met 2 jaar garantie .Ik ben al zo veel jaar Hi klant ik wil een Sony ook omdat ik de letters niet kan lezen en doe mijn best ben nu 61 jaar om bij te blijven met de nieuwe high tec was er zoooo blij mee .

Beste KPN Ik hoop snel antwoord te krijgen .Wacht op uw reactie
    mjh
    Vandaag door KPN gebeld zullen tegen een kleine vergoeding een nieuwe Sony sturen .Super nette reactie gekregen en alles zal naar behoren afgewerkt worden . Binnen 2 dagen moet het nieuwe toestel binnen zijn .We wachten nog even .Maar toch al heel blij met de aardige goed luisterende mvr.
    mjh
    Ben heel netjes geholpen door KPN .Keurig opgelost ben zeer tevreden .KPN Toppie hartelijk bedankt .Gr.Marion
    super behandeld

Ook een klacht indienen over KPN?