Klacht KPN: Lease contract

Klachtnummer
# 126784
Gebruiker
Wm
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste , Mijn abonnement is drie maanden geleden afgelopen. Dit hebben we netjes opgezegd. Nu is er laatst een bankafschrijving geweest van €127,91. Dit vond ik onacceptabel, dus heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice. Tijdens het gesprek met een van jullie medewerkers werd het duidelijk dat mijn toestel een lease toestel was. Dit is mij nooit verteld. Niet in de winkel, toen ik het abonnement had afgesloten en ook niet toen ik telefonisch had opgezegd. Verder is er nooit contact met me opgenomen dat ik de toestel weer moet inleveren. Na twee jaar €67,- te hebben betaald ga ik er ook vanuit dat de toestel van mij is. Als er op het moment van afsluiten aan mij was verteld dat ik een abonnement voor een leasetoestel zou afsluiten, dan had ik NOOIT een abonnement afgesloten bij jullie. Dit is typisch gedrag van oplichters en verwacht dit niet van een bedrijf als KPN. Dit is pure DIEFSTAL!

Gewenste oplossing

Dat de iPhone niet hoeft te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wai ming Chan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen