Klacht KPN: lease telefoon KPN is oplichterij

rianpro

Vorig week ging ik naar de KPN winkel om te achterhalen wat er fout gaat met mijn telefoonrekening die de laatste 2 maanden torenhoog blijkt te zijn. Tot mijn verbijstering bleek dit mijn normale bedrag zijn omdat het leasebedrag na 8 mnd korting 40 euro per maand bedraagt, en daar komen dan de belkosten bovenop.
Ik voel me door KPN opgelicht! Bij het afsluiten van dit abonnement zijn we niet goed voorgelicht. oa is niet verteld dat over het leasebedrag ook korting werd berekend voor de 'actie' van de eerste 8 mnd. Bovendien werd een bedrag genoemd waarvan we niet wisten dat er nog BTW bovenop kwam.
Ik blijk dus alleen voor het leasen van dit toestel aan het einde van de 2 jaar 800,- te betalen en dan is hij nog niet eens van mij.
Als je bedenkt dat op dit moment de aanschafprijs van een Iphone5 bij KPN (met abonnement) nog geen 95,- kost is mijn huidige contract een ongelooflijke tegenvaller voor mijn vertrouwen in KPN.

-Leasebedrag per maand fors verlagen met terugwerkende kracht t/m nov 2012 of
-Beindiging contract

KPN
    Geachte mevrouw Provoost,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    rianpro
    In afwachting van uw reactie
    rianpro
    De tegemoetkoming van KPN is tot nu toe absoluut een lachertje. De leasekosten zijn niet in verhouding tot de waarde van de verleende dienst. Het vertrouwen in KPN is ernstig geschaad. Ik hoop dat er nog een serieus voorstel wordt gedaan.
    KPN
    Geachte mevrouw Provoost, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    rianpro
    Er is door KPN een tegemoetkomings regeling aangeboden die ik heb geaccepteerd.