KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: lease toestel gestolen
Details
De klacht
Mijn lease tablet is gestolen , en ik kreeg een alcatel mini telefoon als vervangend toestel ,lijkt er niet op maar goed , ik lever het vervangende toestel in bij de winkel en daar word gezecht dat alles goed is en ik verleng mijn contract met een nieuwe tablet , en hoef niets bij te betalen word mij verteld .... nu krijg ik een rekening van 104 euro voor de overname van het oude toestel, dus belde ik de klantenservice . Maar die zijden dat ik de dagwaarde moet betalen , maar mij is vanaf het begin verteld dat zon tablet na 2 jaar niks meer waard is en het misschien om 50 euro zou gaan ofzo , dat is de helft van wat ik nu betaald heb 15 procent van zon tablet komt op 60 euro dus , nu zal iedereen zeggen wat zeur je ober een 40 euro maar als dat bij iedereen gebeurt dan word er veel aan verdiendDe oplossing
Ik wil een deel van het geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.