Klacht KPN: Lease Toestel

Klachtnummer
# 46002
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op het moment dat ik mijn abonnement moest verlengen kon alleen maar leasen bij KPN/HI. Inmiddels is HI met deze formule gestopt, en ik moet blijven betalen voor mijn leasetoestel. Toen ik mijn abonnement verlengde is mij in de winkel verteld dat het overnemen van de telefoon mij €35,- zou kosten, of mocht het toestel schade oplopen ik gratis een nieuwe kreeg.
Ik ben het niet eens met het leasecontract, want je krijgt er niks extra's voor. Je betaald je scheel aan de vaste maandelijkse kosten, en de telefoon zal nooit van jezelf worden. Bij een andere provider die niet met 'leasen' werkt, is dit wel het geval.
Als trouwe klant (11 jr) van KPN/HI vind ik het niet kunnen dat er geen regeling is voor de klanten die nu nog steeds een lease toestel hebben.

Gr.
Johan van der Heide

De oplossing

Ik verwacht van HI dat ze klanten met leasetoestellen tegemoet komen en per direct de leasekosten niet meer rekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties