Klacht KPN: Leasecontract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45837
Gebruiker
petralou
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zoals velen met mij was er op moment van verlenging alleen een leasecontract mogelijk voor het toestel hierdoor is mijn abonnement onnodig ontzettend duur en moet je aan het eind nog bijbetalen voor een toestel waarvoor je al 24 x 21 euro betaald hebt.

De oplossing

Ook ik zou het normaal vinden dat HI (KPN) aan het einde van mijn contract ons niet nogmaals een restbedrag te laten betalen, want met het betalen van 24x21 euro is deze telefoon Nokia Lumia 900 allang betaald en er is geen enkele vorm van Lease service geboden (zelfs het automatische verzekerd zijn zit er niet bij wat bij de meeste vormen van lease wel gebruikelijk is)

4 reacties

  1. Auteur
    petralou
    Datum
    ik ben in afwachting van bericht
  2. Auteur
    petralou
    Datum
    Ok in afwachting
  3. Auteur
    petralou
    Datum
    nee er zou nog onderzoek plaatsvinden en dan zou ik antwoord krijgen dit betekent niet dat er wordt verteld hoe het zit met een leasecontract .
  4. Auteur
    petralou
    Datum
    Ze kunnen zeggen dat het besproken is en afgehandeld maar hebben alleen gezegd hoe de regels zijn dus geen oplossing geboden had een oplossing verwacht geen bevestigen van contract afsluiten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
petralou
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry