Opgelost door KPN: Leasecontract HI en reapartie toestel

JaneRewijk

Een paar weken geleden heb ik een nokia update op de telefoon gezet omdat mijn telefoon daarom vroeg en anders niet alles meer werkte als ik het niet zou doen. Dus ik dat netjes gedaan kapt na een paar dagen mijn hele telefoon ermee. Eerst regenboog scherm en daarna helemaal zwart, hij wilde niet meer aan helemaal niets deed het meer. Ik heb dames van Hi gesproken en beide gaven ze aan dat het een software probleem is dan dat dit kosteloos gemaakt kon worden. Nu krijg ik een prijsopgave van ruim 200 euro!!! En dat voor een toestel dat ik nog terug moet geven ook aan het einde van dit abonnement. Ik ben al 11 jaar trouwe klant van Hi, nooit problemen gehad. Sinds dit lease abonnement heb ik geen vertrouwen meer in Hi en zeker niet meer na dit gedoe weer. Jammer want ik was daarvoor altijd erg tevreden en ben natuurlijk niet voor niets zo lang klant geweest. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden voor dit probleem.

Het zou fijn zijn als deze telefoon kosteloos gemaakt zou kunnen worden of mijn abonnement over te sluiten naar een regulier abonnement met een andere telefoon.

JaneRewijk
    KPN/Hi is met een goede oplossing gekomen. Ik heb mijn contract over kunnen sluiten van lease naar normaal contract zonder gedoe en met een nieuwe telefoon. Top!!
    JaneRewijk
    Goede oplossing van KPN/Hi ik ben nu verlost van mijn leasecontract en heb weer een normaal abonnement met een nieuwe telefoon

JaneRewijk

Ook een klacht indienen over KPN?