Opgelost door KPN: Leasecontract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45403
Gebruiker
Merel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al jaren klant bij jullie en over het algemeen erg tevreden. Alleen moest ik de laatste keer dat ik mijn contract ging verlengen een leasecontract nemen.
Omdat ik tevreden was over jullie en geen zin had in het hele gedoe van overstappen heb ik dit gedaan.
Je betaald heel veel voor je toestellease en dan is de telefoon nog niet eens eigendom na het contract. Je moet hem terug sturen of er voor betalen als je hem wil overnemen.
Als ik om me heen hoor wat andere mensen betalen voor hun abonnement waarbij de telefoon eigendom is en wat ze aan belminuten en data ervoor krijgen voel ik me eigen behoorlijk "genaaid' om het zo maar te zeggen. Ik wil van die wurgcontract af.

De oplossing

Ik zou graag zien dat mijn abonnement (die loopt tot 10 oktober 2014) vroegtijdig afloopt zodat ik mijn contract kan verlengen naar een "gewoon" abonnement.
Dan ben ik weer een tevreden klant!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Merel
    Datum
    Bedankt voor de bevestiging.
    Ik wacht jullie reactie af.Met vriendelijke groet.
  2. Auteur
    Merel
    Datum
    Gisteren nam er iemand contact met me op,de klacht was goed ontvangen, ze zou de klacht door sturen naar iemand van een andere afdeling en die zou me in ongeveer 5 werkdagen terug bellen. Ze belde vanmorgen vroeg al op!
    Mijn contract is opengebroken en ik kan gaan verlengen.Dus een snelle reactie en goede afhandeling van deze klacht.
    Ik ben weer een tevreden klant!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Merel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen