Opgelost door KPN: Leasetoestel belachelijk duur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 56595
Gebruiker
Maj
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik mag na 2 jaar binnenkort mijn leasetoestel, een iphone 4s 8gb, overkopen voor het schaamteloze aanbod van Hi van €150. Dit terwijl ik al bijna 2 jaar maandelijks €20 heb betaald voor het toestel en dus eigenlijk al €480 kwijt ben. Bij aanvang van het abonnement werd mij nota bene nog door een medewerker van Hi verteld dat ik het toestel na 2 jaar voor een heel laag bedrag zou kunnen afkopen. Totaal onredelijk, onbetrouwbaar en oneerlijk, om over de klanten'service' nog maar te zwijgen. Allen signalen over Hi die ik vaker terug heb zien komen op diverse fora en klachtensites. Ik hou mijn hart vast voor de klachtbehandeling. De vorige keer was dsze namelijk belabberd...

Gewenste oplossing

Een redelijke afkoopprijs voor een 2-jarig leasetoestel en een serieuze klachtbehandeling door Hi die niet alleen maar is gericht op sales maar vooral op de klant.
Geboden oplossing
Leasetoestel is zonder extra betaling van mij geworden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen