Klacht KPN: Leasetoestel maar geen service

Klachtnummer
# 57312
Gebruiker
Amandad93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 jaar gelden bij Hi een abonnement genomen met een Samsung S3. Nu bijna 2 jaar later kwijt ik problemen met het toestel. In beeld kwam te staan: Android.media.proces is gestopt. Contact opgenomen met zowel Samsung als Hi en allebei zeiden ze dat het een bekend probleem was en dat het een software fout was waar ik niks aan kon doen. Hi bood mij de Hi Smartcare aan en zou het toestel laten repareren. Een week later kreeg ik bericht dat er waterschade was geconstateerd terwijl ik mijn toestel nooit in contact heb laten komen met water. Dit was voor mij dus al heel vreemd. Ik kon kiezen uit 2 opties: of ik kreeg mijn kapotte toestel weer terug, of ik kreeg een eenvoudig(lager Android, kleiner scherm, minder geheugen) vervangend toestel tot het einde van mijn contract in oktober, maar dan moet ik wel mijn abonnementskosten van mijn S3(50 euro p.m.) blijven betalen. Hier ben ik het echt niet mee eens en als er niets aan gedaan wordt is dit mijn laatste half jaar bij Hi...

De oplossing

Of een (gebruikte) S3 tot het einde van mijn contract want daar betaal ik ook voor, of einde van mijn contract want ik wil niet 50 euro per maand betalen voor een toestel dat een winkelwaarde heeft van hooguit 100 euro (dat is mij verteld door Hi zelf).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen