Opgelost door KPN: leasetoestel maar wordt niet gemaakt omdat de monteur dat bepaalt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49443
Gebruiker
marian
Datum
2 reacties

Details

De klacht

van de iphone 4s is het aan en uit knop kapot.de monteur komt langs en bepaalt dat er val schade is omdat aan de achterkant een barst in het glas zit.Kan alleen nog een nieuwe iphone 4 kopen voor 225.00. {en bij afloop mag ik hem tegen dagwaarde overnemen}en de monteur staat klaar met een nieuwe .nu laese ik voor 57.00 euro per maand.nu moet ik nog een jaar lang met deze mobiel doen.maar naar hi bellen is verschrikkelijk en een email komt terug met een afscheep antwoord .komt deze klacht vaak voor

De oplossing

mijn abonnement voor de helft want ik vind dit geen lease meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    marian
    Datum
    er is 1 keer naar het nummer van mijn dochter gebeld en die was op school. ivm met mijn werk zal ik terug bellen op het nummer wat is ingesproken groetjes
  2. Auteur
    marian
    Datum
    het is prima afgehandeld en ben zeer tevreden dank jullie wel
    toch blij met hi.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen