Klacht KPN: Leasetoestel opgestuurd maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 119157
Gebruiker
Kris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ONGELOFELIJK! wat een lastig bedrijf om mee te comuniceren.
Vorig jaar stapt HI plots over naar leasetoestellen, er was niks anders mogelijk. afijn ik denk dan moet het maar.
nu, een jaar later, loopt mijn contract af en verleng ik met een nieuw toestel. Omdat dat Lease toch allemaal lastig werkte, zijn ze er gelukkig vanaf gestapt. Ik moest natuurlijk nog wel mijn oude leasetoestel inleveren.
Ik doe netjes de telefoon in de daarvoor bestemde envelop en stuur hem op. Na 3 weken dacht ik ' dat toestel is al lang ontvang' en heb waarschijnlijk mijn inleverbewijs weg gegooit.
Nu (4 weken later) krijg ik bericht dat mijn telefoon niet is ontvangen en ik een boete krijg voor het niet inleveren van het toestel.
De servicedesk van HI (KPN) zegt dat dit regelmatig voorkomt!! heel vreemd. Ik verstuur dagelijks via PostNL en er is nog nooit wat kwijtgeraakt, maar telefoons verdwijnen bij HI regelmatig......

De oplossing

Openstaande bedrag voor oude leasetoestel kwijtschelden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen