Opgelost door KPN: Leasetoestel wordt niet gerepareerd

Anjadijkstra

De Samsung Galaxy SII die ik lease van Hi is al sinds juli kapot. De reparateur van Hi Smartcare is geweest, kon hem niet repareren en heeft hem meegenomen.
Na een aantal weken ongerepareerd retour, ik moest er zelf achteraan waarom hij niet gerepareerd was. Er werd mij duidelijk gemaakt dat ze aan de hand van het serienummer hadden gezien dat het toestel niet van hun was en dat zij het niet hoefden te repareren.
Het toestel is via een telefoonwinkel gekocht met een Hi leaseovereenkomst!
Na overleg met de telefoonwinkel besloten hem dan maar naar Samsung te sturen ter reparatie. Bij de telefoonwinkel lag er een schroefje los, voor ons het bewijs dat Hi Smartcare het toestel wel degelijk uit elkaar gehad heeft!
Ook bij Samsung is geconstateerd dat er met het toestel "geknoeid" is en dan vervalt de toestelgarantie, wat vrij logisch is.
Op dit moment heb ik dus een niet werkend toestel waar ik nog dik een half jaar aan een leasecontract vast zit, een klein €100 weggegooid geld.

Beëindiging van de leaseovereenkomst met terugwerkende kracht.

Anjadijkstra
    Ik had direct maandag al een dossier en een contactpersoon met telefoonnummer! Gistermiddag werd ik gebeld door KPN en is mij een vervangend toestel toegezegd (Samsung Galaxy SII Plus).
    Mijn verzoek was om het leasecontract te beëindigen (met terugwerkende kracht), maar dat kon ze beslist niet doen. Goed, ik krijg in ieder geval een nieuw toestel en compensatie van een maand abonnementsgeld. Je kunt je afvragen of dit al het werk, de tijd en de ergernis compenseert, maar ik laat het hier bij.

Anjadijkstra

Ook een klacht indienen over KPN?