Opgelost door KPN: Leasetoestel

Sharmaynesturmans

Bij verlenging van abbonement brief van KPN/Hi gekregen dat het Leasetoestel ingeleverd moest worden. Bij geleverd was een witte envelop met een brief wat ik moest invullen. Dit zo gedaan en bij een servicepunt ingeleverd.
(Geen blaadje van bewijs gekregen en nam aan dat het goed was, want ja weet ik veel?)
Toen mail ontvangen van KPN/Hi dat ik mijn toestel nog niet ingeleverd had. Onderhand al 5-8 keer gebeld met KPN en blijkt dat niemand mij kan helpen.
(Mail adres gekregen en tevens ook al gemaild en die kunnen ook niets voor mij betekenen). Met als gevolg dat ik nu weer een mail heb gekregen dat ik de kosten van telefoon en boete van 25,- moet betalen terwijl ik meteen bij de eerste mail al aan de telefoon hing. Service punt contact opgenomen en zeiden mij dat er onlangs nieuwe procedure is met KPN pakketjes. (Worden in grotere doos gedaan en dan op de post zodat je een bewijsje krijgt. Als je pakketje zo inleverd krijg je geen bewijs) ik weet niet beter dan inleveren.

Ik ben al jaren komt van KPN en heb al vaker telefoon ingeleverd en verlengd en is nooit wat mis gegaan. Nu zit ik met een bedrag van 137,- en 25,- boete. Plus nog eens mijn gewoonlijke abbonement kosten. Gewenste oplossing is dat het geld word kwijtgescholden want ik heb 100 procent die telefoon ingeleverd bij een service punt.

Sharmaynesturmans
    Ik heb nog niets gehoord.. Groetjes
    Goede service

Sharmaynesturmans

Ook een klacht indienen over KPN?