Opgelost door KPN: Leastoestel kwijt door Hi of PostNL

rpmcornelissen

Na 7 jaar een tevreden klant te zijn geweest, is de reactie van kpn/hi welke ik vandaag ondervond me zeer tegen gevallen van dit zeer gerenommeerde bedrijf.
Een tijdje geleden mijn abo verlengt voor een 1 jarig abo(ca 50euro p/m) icm een nieuwe telefoon (bijna 500 euro bijbetaald).
Voorheen had ik een leasetoestel met leasecontract (wat achteraf al veel te duur bleek te zijn, maar dat terzijde).
Ongeveer 1 maand geleden heb ik een mooie retourenvelop gekregen van kpn/hi om mijn oude toestel terug te sturen. Dit ook netjes gedaan en alle instructies opgevolgd, krijg ik vandaag het bericht dat kpn/hi nog niets ontvangen heeft.
En je raadt het al, kpn/hi verwacht van mij dat ik na meer dan een maand nog mijn verzendbewijs heb, let wel! ter grote van een parkeerbonnetje.
Op aanraden van kpn/hi naar het verzendpunt gegaan en gevraagd het zendbewijs te reproduceren van de zending, blijkt dit helemaal niet te kunnen volgens PostNL.
Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Coulance regeling te treffen door Hi, d.w.z. een schadeloosstelling. ik heb als klant aan al mijn verplichtingen voldaan. Echter blijft kpn/hi erop aandringen dat ik een verzendbewijs nodig heb.
Nu blijkt tevens na verder onderzoek dat er veel en veel meer mensen met dezelfde klacht zitten. KPN/Hi dit probleem ligt nu aan jullie kant, want ik ben zeer zeker niet de enige met dit probleem.

rpmcornelissen
    Perfecte oplossing door Hi/KPN geboden. Ben zeer tevreden met de snelheid en de afhandeling van de klacht.
    Zo blijkt maar weer dat KPN haar (vaste)klanten weet te waarderen.

rpmcornelissen

Ook een klacht indienen over KPN?