Klacht KPN: Leeglopen batterij mobiel wanneer deze met wifi is verbonden

Dbro

De wifi vd kpn trekt s nachts alle mobiele telefoon in mijn appartement leeg. Je ziet in het batterijverbruik ook deze leegloop heel duidelijk. Ik woon in een appartement, mijn nobiel ligt 6 stappen vh modem vandaan. Beneden de appartementen zijn winkels gelegen en ik weet niet of dit met de alsrmsystemen vd winkels te maken kan hebben, ik heb dit bij een aantal mensen nagevraagd en zij geven aan dat kpn dit op locatie zou moeten bekijken, of dat het aan de bandbreedte ligt. Ik heb contact gezocht met de klantenservice en de eerste vraag die ik daar kreeg was of ik wilde overstappen naar kpn mobiel.....vreemde vraag na mijn verhaal. Verder gaf de medewerkster aan (Daphne) dat ik dan de keus had of om mijn mobiel vd wifi af te halen of om het modem volledig uit te zetten ( waardoor mijn vadte telefoon dus niet meer werkt) Het is toch ook niet de bedoeling dat ik thuis vd wifi af moet terwijl ik elders dit probleem niet heb. Omdat ik door bleef vragen werd de chat er niet beter op en werd door de medewerker onprettig op gereageerd.

Onderzoek waarom ik dit probleem heb en een oplossing

KPN
    Geachte mevrouw Brouwer,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?