Klacht KPN: Leeglopen batterij mobiel wanneer deze met wifi is verbonden

Klachtnummer
# 269161
Gebruiker
Dbro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De wifi vd kpn trekt s nachts alle mobiele telefoon in mijn appartement leeg. Je ziet in het batterijverbruik ook deze leegloop heel duidelijk. Ik woon in een appartement, mijn nobiel ligt 6 stappen vh modem vandaan. Beneden de appartementen zijn winkels gelegen en ik weet niet of dit met de alsrmsystemen vd winkels te maken kan hebben, ik heb dit bij een aantal mensen nagevraagd en zij geven aan dat kpn dit op locatie zou moeten bekijken, of dat het aan de bandbreedte ligt. Ik heb contact gezocht met de klantenservice en de eerste vraag die ik daar kreeg was of ik wilde overstappen naar kpn mobiel.....vreemde vraag na mijn verhaal. Verder gaf de medewerkster aan (Daphne) dat ik dan de keus had of om mijn mobiel vd wifi af te halen of om het modem volledig uit te zetten ( waardoor mijn vadte telefoon dus niet meer werkt) Het is toch ook niet de bedoeling dat ik thuis vd wifi af moet terwijl ik elders dit probleem niet heb. Omdat ik door bleef vragen werd de chat er niet beter op en werd door de medewerker onprettig op gereageerd.

De oplossing

Onderzoek waarom ik dit probleem heb en een oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen