Klacht KPN: leentoestel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 31471
Gebruiker
mieke
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn sony experia was kapot dit gemeld bij verzekering kpn (smartcare) en ik zou een gelijkwaardig toestel te leen krijgen.
Nou ik krijg dus een leentoestel een samsung van € 89,95 dus gelijkwaardig???? Volgens smartcare.
Maar ik moet wel de lease prijs van de experia €700,- betalen.
Tegelijke tijd was ook het toestel van mijn dochter opgehaald een samsung note en kreeg daar ook een goedkoop toestel voor.
Dit toestel was klaar dus een afspraak gemaakt tussen 8 en 13 uur . Om 18 uur nog niemand , gebeld geen respons ...afdeling gesloten.volgende dag gebeld nieuwe afspraak voor week erop. Dus ik moet weer vrij nemen door hun fout.
Wie betaald dit...ik hou in ieder geval de lease bedragen in.

De oplossing

Lease bedrag verekend en een tegemoet koming i.v.m. 2x vrij nemen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Spies Rikken,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mieke
    Datum
    Weer voor niks gewacht.....weer vrij genomen....er was iets niet goed gegaan bij tnt zei smartcare.
    Vreemd ...weer een hoop gebel en weer nik smartcare heeft zelfs gewoon mijn gesprek beeindigd (de hoorn erop gegooid)
    Bij kpn kom je geen steek verder...dus ik zou voor 1800 uur terug gebeld worden...maar jullie raden het al, niet dus.
    Kpn houd zich niet aan de afspraken en blijft in gebreke, dus wil ik ontbinding van twee contracten waar ze in gebreke blijven.S
  3. Auteur
    mieke
    Datum
    Weer voor niks gewacht.....weer vrij genomen....er was iets niet goed gegaan bij tnt zei smartcare.
    Vreemd ...weer een hoop gebel en weer nik smartcare heeft zelfs gewoon mijn gesprek beeindigd (de hoorn erop gegooid)
    Bij kpn kom je geen steek verder...dus ik zou voor 1800 uur terug gebeld worden...maar jullie raden het al, niet dus.
    Kpn houd zich niet aan de afspraken en blijft in gebreke, dus wil ik ontbinding van twee contracten waar ze in gebreke blijven.S
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Spies Rikken,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    mieke
    Datum
    Klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen