Opgelost door KPN: Leuke geste na grote storing blijkt onjuist en weinig waard
Details
De klacht
Vrijdag 20 en zaterdag 21 november worden KPN en o.a. ook ik als klant getroffen door een flinke storing. Balen, maar dat kan gebeuren. De techniek wordt steeds beter, maar ook gecompliceerder. Gelukkig stuurt directeur klantenservice Bob Mols direct een mail met de mededeling dat we in december 3 gratis films krijgen. Uiterlijk 1 december volgt meer nieuws. Goed en slim gedaan, KPN! Vandaag valt er echter een vervolgmail in de box. Ik krijg 3 films aangeboden die niet mijn genre zijn en die ik ook nog eens uiterlijk 30 november gezien moet hebben. Da's niet volgens de afspraak en dus dom van KPN. Juist de feestmaand december (met veel vrije dagen) is leuk voor films en een klein beetje keuze uit het totale aanbod was toch wel op z'n plaats geweest. Word ik plotseling toch nog aardig kriegelig over die landelijke storing...De oplossing
Kom gewoon minimaal de (zelf) aangeboden afspraken na!Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.