Opgelost door KPN: Leuke geste na grote storing blijkt onjuist en weinig waard

Rob

Vrijdag 20 en zaterdag 21 november worden KPN en o.a. ook ik als klant getroffen door een flinke storing. Balen, maar dat kan gebeuren. De techniek wordt steeds beter, maar ook gecompliceerder. Gelukkig stuurt directeur klantenservice Bob Mols direct een mail met de mededeling dat we in december 3 gratis films krijgen. Uiterlijk 1 december volgt meer nieuws. Goed en slim gedaan, KPN! Vandaag valt er echter een vervolgmail in de box. Ik krijg 3 films aangeboden die niet mijn genre zijn en die ik ook nog eens uiterlijk 30 november gezien moet hebben. Da's niet volgens de afspraak en dus dom van KPN. Juist de feestmaand december (met veel vrije dagen) is leuk voor films en een klein beetje keuze uit het totale aanbod was toch wel op z'n plaats geweest. Word ik plotseling toch nog aardig kriegelig over die landelijke storing...

Kom gewoon minimaal de (zelf) aangeboden afspraken na!

KPN
    Geachte heer Wilson,

KPN Klantenreacties CMT
    Rob
    Net gebeld door KPN. Er komt voor alle klanten een nieuwe mail aan met een volgend aanbod voor 3 films in december. Dat er geen vrije keuze mag worden gemaakt is een rechtenkwestie. Netjes opgelost, vind ik. Over en sluiten maar!
    KPN
    Geachte heer Wilson,

KPN Klantenreacties CMT
    Rob
    Ik heb eerder deze week al een toelichting gegeven en afgesloten. Geen boeiende oplossing, maar acceptabel, al heb ik de beloofde mail met 3 gratis films voor de maand december nog niet gezien.

Rob

Ook een klacht indienen over KPN?