Opgelost door KPN: Leuke geste na grote storing blijkt onjuist en weinig waard

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140260
Gebruiker
Rob
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 20 en zaterdag 21 november worden KPN en o.a. ook ik als klant getroffen door een flinke storing. Balen, maar dat kan gebeuren. De techniek wordt steeds beter, maar ook gecompliceerder. Gelukkig stuurt directeur klantenservice Bob Mols direct een mail met de mededeling dat we in december 3 gratis films krijgen. Uiterlijk 1 december volgt meer nieuws. Goed en slim gedaan, KPN! Vandaag valt er echter een vervolgmail in de box. Ik krijg 3 films aangeboden die niet mijn genre zijn en die ik ook nog eens uiterlijk 30 november gezien moet hebben. Da's niet volgens de afspraak en dus dom van KPN. Juist de feestmaand december (met veel vrije dagen) is leuk voor films en een klein beetje keuze uit het totale aanbod was toch wel op z'n plaats geweest. Word ik plotseling toch nog aardig kriegelig over die landelijke storing...

De oplossing

Kom gewoon minimaal de (zelf) aangeboden afspraken na!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wilson,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Net gebeld door KPN. Er komt voor alle klanten een nieuwe mail aan met een volgend aanbod voor 3 films in december. Dat er geen vrije keuze mag worden gemaakt is een rechtenkwestie. Netjes opgelost, vind ik. Over en sluiten maar!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wilson,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Rob
    Datum
    Ik heb eerder deze week al een toelichting gegeven en afgesloten. Geen boeiende oplossing, maar acceptabel, al heb ik de beloofde mail met 3 gratis films voor de maand december nog niet gezien.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen