Klacht KPN: Levering internet nog steeds niet gerealiseerd 5 maanden na aanvraag

Klachtnummer
# 166681
Gebruiker
G.J.C. Kramer
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Medio januari internet aangevraagd per 1 maart De order is diverse malen fout ingelegd. Dooer de kpn. De escalatie service zou het binnen twee weken regelen Dat was eind maart. Daarna vroeg deze dienst of ik niet liever bij een andere provider wilde afnemen. Vorige week doogespeeld door de medewerker van escalatiedienst naar diens manager. Tot nu toe niets vernomen. Een regelrechte wanprestatie

De oplossing

Internet aansluiting

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    G.J.C. Kramer
    Datum
    Melden dat er contact wordt opgenomen is niet een oplossing maar meer "wederom met een kluitje het riet in gestuurd worden ". Deze reactie heb ik heel vaak gehad. Klacht is dus niet afgehandeld!!!!!!!
  3. Auteur
    G.J.C. Kramer
    Datum
    Melden dat er contact wordt opgenomen is niet een oplossing maar meer "wederom met een kluitje het riet in gestuurd worden ". Deze reactie heb ik heel vaak gehad. Klacht is dus niet afgehandeld!!!!!!!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    G.J.C. Kramer
    Datum
    Ik heb mij gericht aan uw behandelaar met een aantal concrete zaken en vragen . Daar wordt geen antwoord op gegeven. Er zijn mij diverse telefoonnummers toegewezen en ik heb al twee experiaboxen ontvangen Op dit moment is er internet maar volgens de netdienst niet via een van de toegewezen nummers. Er zou mogelijk een fout gemaakt zijn. Dit heb ik al sinds 6 mei gemeld. Kortom onduidelijkheid volop. Voor zover ik het kan beoordelen kan het internet zo weg zijn. KPN heeft de zaak niet op orde
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij/hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    G.J.C. Kramer
    Datum
    L.s.
    Tot nu toe ben ik bereikbaar geweest. Het antwoord verbaast mij. De status van het prbleem is dat er fysiek internet is, maar de tenaamstelling en het gevraagde product zijn nog niet in orde. Graag nu geheel in orde maken
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 09.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  9. Auteur
    G.J.C. Kramer
    Datum
    Ik ben in contact met de kpn Zij moeten nog een aantal zaken regelen. Mw Desire Falling-Mol dacht dat alles geregeld was. Helaas hadden haar opvolgers er niet echt achteraan gezeten. Zij zou het nu gaan regelen. Ik heb haar nogmaals mijn mail van tweede helft mei gestuurd. Hierin staat wat er nog geregeld moet worden Ik wacht weer af
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen via de mail. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen