Klacht KPN: levering internet via ADSL

r.castelijns@hetnet.nl

Ik heb abonnement bellen en internet waarbij ik tot 8 mb internet zou kunnen gebruiken. Omdat ik aangesloten ben op een netwerkcentrum dat ruim 6 km van mijn adres is verwijderd heb ik maar 1.62 mb na het modum. KPN stuurde een nieuwe expediabox maar dat helpt niets. Er is bij ons geen kabel dus ik kan niet anders dan bij KPN via ADSL internet afnemen. KPN zegt dat ze 1.92 aan het modum levert. Ze zeggen op mijn adres een snelheid van 2mb verwachten te leveren, dus kunnen ze niets voor me doen. Ik heb zelf uitgezocht dat er maar liefst 3 centrales dichterbij zijn maar KPN zegt ons daar niet op aan te sluiten. M.a.w. KPN doet niets. Het antwoord is : jammer dan.
Ik heb gevraagd om reductie van de prijs maar dan moet ik eerst een schriftelijke klacht indienen. Dat doe ik hierbij. Liever had ik goed internet

andere aansluiting zodat ik wel snel internet krijg.
Ik zou het ook prettig vinden als er iemand naar mijn situatie wil KIJKEN en niet alleen vanachter een computer zitten en zeggen dat er niets mogelijk is.
Als het niet anders kan reductie van het abonnementsbedrag zodat ik niet betaal voor iets wat u niet kunt leveren

KPN
    Geachte mevrouw castelijns,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    r.castelijns@hetnet.nl
    In gesprek 31-12-2014 heb ik aangegeven dat de zaak nog liep. Er zou een monteur komen.KPN vind dat er geen fout is gemaakt.Reacties op internetsnelheid van 1.7 mB van KPN was: 1.Op sommige plaatsen in Nederland in helemaal geen internet beschikbaar en 2. In Zuid-Afrika zijn ze blij met 1 mB internet snelheid. Er werd me toegezegd dat er iets gecrediteerd zou worden. Is nog niet gebeurd. Heb geen naam van medewerker!

r.castelijns@hetnet.nl

Ook een klacht indienen over KPN?