Opgelost door KPN: Levering Samsung Galaxy s5 via pre order bij Hi

Irisistible

Telefonisch mijn abonnement laten verlengen bij de klantenservice van Hi, inclusief een nieuw toestel. Mij is telefonisch verzekerd dat ik het toestel op 11 april binnen zou krijgen. Dit stond ook overal groot vermeld op hun website trouwens. In mijn orderstatus is nog steeds te lezen dat mijn verwachte leveringsdatum op 11 april is. Dit is echter niet het geval geweest. Via het forum van Hi lees ik dat meerdere mensen niet hun verwachte toestel ontvangen hebben op de dag waarvan Hi vertelde dat hij zou binnenkomen. Even later vernomen via datzelfde forum dat er onvoldoende toestellen binnen zijn gekomen. Prima, maar had het prettig gevonden als er duidelijkere communicatie hierover was geweest. Inmiddels was mij 18 april beloofd via de klantenservice maar nog steeds niks vernomen verder. Ik hoor verschillende berichten van de klantenservice en het forum, dan wel de 18e, dan wel woensdag de 23.

Graag duidelijkere communicatie vooraf. Als je een pre order plaatst waarbij men reclame maak dat je dan niet naar de winkel hoeft op 11 april omdat je hem dan gewoon bij je thuis krijgt dan mag je hier niet mee reclame maken. Als er niet genoeg toestellen zijn om te leveren dan ook de pre order stopzetten. Daarnaast ben je als bedrijf verplicht het te melden als een product niet op tijd geleverd kan worden. Dit is niet gebeurd. Verder is het bizar dat je in de winkel wel gewoon een toestel kunt halen zonder pre order terwijl ik terug lees dat ze eerst aan de mensen willen leveren die het langste wachten ( de pre orders).

Irisistible
    Netjes gebeld door KPN/HI. Stonden open voor de feedback.

Irisistible

Ook een klacht indienen over KPN?