Opgelost door KPN: Levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138123
Gebruiker
Peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben 2 wkn storing op de tv met stil stand beeld, monteur geweest kabel vervangen, kpn kabel die niet meer gebruikt mogen worden. nu moet er een modem geleverd worden waarop ik al 3 dagen zit te wachten, en nog niet is een fout opgetreden maar weten niet waar, wel sms gekregen dat hij bij een tabak winkel geleverd wordt, niet dus de andere dag ook niet, dan op het adres ook niet, dan gaat je heb maar in de winkel halen, het moet niet gekke worden het gaat goed bij de kpn..

De oplossing

Moet spoed een nieuwe modem zit al dagen met een NIET goed werkende modem,
Graag een tegemoetkoming van de kpn.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Nieuwenhoven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    De klacht is door de Kpn zeer goed opgelost is, klant vriendelijke vrouw aan de telefoon, ja zeer te vrede ..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen