Opgelost door KPN: Limiet belkosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 556180
Gebruiker
Tirreg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Klacht:
Mijn zoon had uit het niets hoge belkosten, ik ben hier een week mee bezig geweest, niemand belde terug al was dit wel beloofd.
Echt een flutbedrijf zonder waardige service.
Ik ga dan ook stoppen zo gauw mijn abonnement afloopt, dit betekent dat KPN 4 abonnementen verliest door hun nalatigheid.
Nu na een week een bericht: wij kunnen er niets aan doen het ligt niet aan ons.
20 uur bellen in 8 dagen tijd uit het niets?
Ik kan er niet bij, maar volgens de computer van KPN ligt het aan mijn zoon terwijl volgens zijn geschiedenis hele andere tijden staan.
Ik ben radeloos!!!!

Gewenste Oplossing:
Dat er een oplossing komt, het uitgezocht wordt en de factuur wordt opgeschort, want ook KPN weet dat dit belgedrag zo uit het niet heel vreemd is, en dat ze gelijk hadden moeten reageren toen de 150 belminuten waren overschreden en niet wachten tot de kosten al te hoog waren.

De oplossing

Zie boven

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Arendsen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tirreg
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben een lang gesprek gehad en er wordt coulance aangeboden, ik ben heel tevreden uiteraard en vooral dankbaar.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen