Opgelost door KPN: Limiet belkosten

Tirreg

Mijn Klacht:
Mijn zoon had uit het niets hoge belkosten, ik ben hier een week mee bezig geweest, niemand belde terug al was dit wel beloofd.
Echt een flutbedrijf zonder waardige service.
Ik ga dan ook stoppen zo gauw mijn abonnement afloopt, dit betekent dat KPN 4 abonnementen verliest door hun nalatigheid.
Nu na een week een bericht: wij kunnen er niets aan doen het ligt niet aan ons.
20 uur bellen in 8 dagen tijd uit het niets?
Ik kan er niet bij, maar volgens de computer van KPN ligt het aan mijn zoon terwijl volgens zijn geschiedenis hele andere tijden staan.
Ik ben radeloos!!!!

Gewenste Oplossing:
Dat er een oplossing komt, het uitgezocht wordt en de factuur wordt opgeschort, want ook KPN weet dat dit belgedrag zo uit het niet heel vreemd is, en dat ze gelijk hadden moeten reageren toen de 150 belminuten waren overschreden en niet wachten tot de kosten al te hoog waren.

Zie boven

KPN
    Geachte heer/mevrouw Arendsen,

KPN Klantenreacties CMT

Tirreg
We hebben een lang gesprek gehad en er wordt coulance aangeboden, ik ben heel tevreden uiteraard en vooral dankbaar.

Ook een klacht indienen over KPN?