Opgelost door KPN: Lok prijzen
Details
Klacht
Vrijdag gebeld door callcenter of ik KPN kompleet wilde worden.Ik wilde overleggen met mijn man dus zou in de avond terug gebeld worden.
Ik kijk ondertussen op de website van KPN kompleet en zie daar 2 voorbeelden van abonnementen
1 sim only en 1 met telefoon.
Beide waren voor ons interessant , namelijk 1 voor mijn dochter en 1 voor mijn man.
Wij enthousiast wachtend op een belletje die avond.
Blijken de tarieven op de website niet te kloppen.
Het aantal minuten-sms'jes en mb's klopten niet met de bijbehorende prijs.
Ook het toestelprijs van 119 euro klopte niet, dat moest 199 euro zijn.
Dit hoorde wij nadat we meer dan een uur aan de telefoon hadden gezeten om eigenlijk alles al af te sluiten.
Ik KPN klantenservice bellen. Die jongeman begreep het helemaal en ik zou maandag teruggebeld worden en dan zou het natuurlijk voor mij worden opgelost.
Maar niet dus, antwoord was: website klopt niet, kan gebeuren, we zullen het aanpassen, maar we doen niks aan de prijs.
Gewenste oplossing
Het sim only aanbod en het abonnement zoals beschreven op de pagina:http://www.kpn.com/prive/pakketten/kpn-compleet/tarieven.htm
D.w.z. 400min+400sms+400mb (na verdubbeling ivm KPN kompleet) voor 40 euro en iPhone 5c voor 119 euro
+
200min+200sms+100mb (na verdubbeling ivm KPN kompleet) van 17,50 voor 7,50 ivm 2e telefoon aansluiting.
+
Pluspakket gratis ivm KPN kompleet
Website is namelijk nu nog steeds niet aangepast, terwijl ik ze dit vrijdag 20 december al heb medegedeeld.
Overigens zou ik vrijdag via de callcenter geen aansluitkosten hoeven betalen en maandag bij de klantenservice wel.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.