Klacht KPN: Lokken met cadeau

Klachtnummer
# 321399
Gebruiker
Lokker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN komt met transferweken. Bij een abonnement krijg je de mogelijk om een cadeau uit te kiezen. Ze bieden oa een gratis shirt van je favoriete voetbalclub aan. Na het abonnement afgesloten te hebben, blijkt dat dit amper mogelijk is. Er zijn nog van 3 clubs shirts beschikbaar, er is nog wel de mogelijkheid om een sjaalte van je favoriete club te bestellen...

De oplossing

Een shirt van mijn favoriete voetbalclub. Op=op bestaat niet.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Eijnden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Eijnden,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 93.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen