Opgelost door KPN: lukt me niet om mijn vaste telefoon op te zeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121552
Gebruiker
Lonneke
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik word helemaal gek van de KPN. Op 21 mei heb ik telefonisch mijn vaste telefoon opgezegd. Alles zou in orde komen en op 21 juni zou ik afgesloten worden. Toen dat niet gebeurde via KPN Webcare navraag gedaan. De één zegt het wordt vandaag geregeld de ander zegt dat mijn opzegging niet bekend is bij KPN. Kortom 22 juli nog steeds niet afgesloten. Via de chat geklaagd. Elize Elias zou het het binnen 5 dagen in orde maken. Krijg ik net een brief op de mat dat ik mijn Digitenne (TV dus) heb opgezegd en per 31 augustus wordt afgesloten. Terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik mijn vaste telefoonlijn op wil zeggen. Mijn klomp brak en ik ben heel boos hierover. Ben het vertrouwen compleet verloren.
Ik had al ruim 5 weken abonnementskosten kunnen besparen als mijn telefonische opzegging goed was doorgevoerd. Ik vind dat ze mij nu maar moeten bellen met een snelle oplossing en op zijn minst excuses.

De oplossing

Ik wil mijn vaste telefoon afgesloten hebben en daar ik op 21 mei al heb opgezegd en per 21 juni afgesloten zou worden vind ik dat ik vanaf 21 juni geen abonnementskosten meer verschuldigd ben maar alleen telefoonkosten.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Louwman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lonneke
    Datum
    Ok, ik wacht af!
  3. Auteur
    Lonneke
    Datum
    Ik heb nog niks gehoord. Ik hoop in ieder geval dat het duidelijk is dat ik NIET mijn TV afgesloten wil hebben op 31 augustus! Ik ga daar niet apart nog eens over bellen of chatten want daar heb ik geen vertrouwen in. In de brief stond dat ik het voor 10 augustus moest annuleren dus bij deze. Vervelend dat je dingen moet gaan annuleren die je helemaal niet hebt doorgegeven maar ja ik wacht nu af ik zie dat ze nog een week de tijd hebben.
  4. Auteur
    Lonneke
    Datum
    Ik word nu helemaal gek. Krijg ik zojuist een email dat ik mijn internetabonnemnet heb opgezegd en dat die per 31 augustus wordt afgesloten. Kan wel janken. Alles wordt opgezegd behalve datgene wat ik op wil zeggen.HELP!! Er staat ook nog heer Louwman boven. Dit is de mail:
  5. Auteur
    Lonneke
    Datum
    Geachte heer Louwman,
    Wij hebben uw verzoek tot beëindiging van uw Internet-abonnement ontvangen. Natuurlijk vinden wij het jammer dat u uw abonnement hebt opgezegd. Mocht u in de toekomst toch weer naar KPN willen overstappen, dan begroeten wij u graag weer als klant. In deze e-mail informeren wij u over de praktische zaken betreffende uw opzegging.
    Datum beëindiging
    Het Internet-abonnement onder klantnummer 21816989 wordt per 31 augustus 2015 beëindigd.
    Uw laatste factuur
  6. Auteur
    Lonneke
    Datum
    ...enzovoort. Dit is toch niet te geloven? Ik dacht dat ik alles wel gehad had nu, maar het kan dus nog erger. Blijkbaar willen jullie me kwijt als trouwe vaste klant? terwijl ik alleen mijn vaste telefoon wil opzeggen. Ik ben al decennialang bij de KPN en dan word ik zo behandeld.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Louwman,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 21 36 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Lonneke
    Datum
    Ik ben uiteindelijk gebeld door Mevr. Coolen van KPN. Omdat ik mijn vaste telefoon al per 21 mei had opgezegd worden vanaf 21 juni geen abonnementskosten berekend. Alleen de kosten die ik nog gebeld heb. Alles wordt verrekend op de eindnota in september. Als die nota helemaal in orde is is alles netjes opgelost. Ook worden het internet en mijn TV niet afgesloten, deze fouten zijn teruggedraaid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lonneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen