Opgelost door KPN: Lumia 920 na leaseperiode teruggestuurd en nu boete omdat het toestel niet zou werken..

Tommywoosey

Ik heb een aantal weken geleden mijn lease toestel naar kpn teruggestuurd en dit toestel is hier 100% werkend de deur uit gegaan.
Nu heb ik een brief ontvangen dat het toestel niet meer werkt en dat ik hiervoor een boete van 25,- euro moet betalen..
Dit klinklare onzin en ik eis dat dit recht gezet wordt!! Ik heb het toestel werkend naar kpn toe gestuurd, en blijkbaar werken er niet capabele mensen die nog niet eens een windows phone 8 toestel ingeschakeld krijgen!!!
Wij zijn jaren cnsp ( club nokia service point )geweest en we zijn al ongeveer sinds dag 1 dealer van kpn( monticar roermond ) dus ga me aub niet vertellen hoe een toestel gerepareerd danwel getest moet worden..
Ik krijg ook diverse problemen te horen van wat er mis zou moeten zijn met mijn ex lumia 920, in de brief staat namelijk dat er geen verbinding gemaakt kan worden en via de sms krijg ik te horen dat het toestel niet inschakelt... wat is het nou?

25,- is niet veel geld, het gaat mij om het principe...

Geen boete en capabele mensen op de werkvloer die wel een toestel ingeschakeld krijgen.

KPN
    Geachte heer Woosey,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tommywoosey
    Nou, ik ben net teruggebeld en ze gaan het voor me uitzoeken/regelen.. ik ben benieuwd!!
    KPN
    Geachte heer Woosey, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tommywoosey
    Goed geregeld, wel jammer dat het alleen op deze manier kan, en niet via de klantenservice of social media.. Toppie!!

Tommywoosey

Ook een klacht indienen over KPN?