Klacht KPN: maandbedrag abonnementis niet omlaag te krijgen ondanks opzegging

Klachtnummer
# 47090
Gebruiker
Esther Laming-Vlemmix
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bedrijf overgenomen met bijbehorende tel nummers.
Gebeld en uitgelegd dat bedrijf minder medewerkers heeft en
maar 2 buitenlijnen nodig heeft. Nu 2 jaar later betaal ik nog steeds in plaats
van minder abonnementsgeld alleen maar meer ..
Meerdere keren over gebeld en niemand kan me echt
antwoorden hierop... Ik word er zo moe van ...
Het is echt een puinhoop en niemand van KPN kan me echt helpen.
Ik voel me echt bedrogen!!!

De oplossing

Graag duidelijkheid in berekeningen van abonnement van laatste jaren.
Het recht zetten van het abonnementsgeld sinds opzegging.
Overzicht van alle lijnen die hier nog steeds binnen zitten blijkbaar .
Advies in wat te doen met telefoonlijnen (ISDN) , fax, alarm, pin, ADSL, abonnement
Software online wat al ruim 6 maanden niet meer werkt ...!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Laming-Vlemmix,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Esther Laming-Vlemmix
    Datum
    Ik heb de klacht 16.1 gemeld en nu is het 21.1
    en heb nog geen telefoontje of niks gehad van KPN?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Laming-Vlemmix, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT