Klacht KPN: maandelijkse betalingen mobiel

Klachtnummer
# 139763
Gebruiker
tukker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb een contract van 17.50 per maand werd de laatste 4 mnd. gemiddeld 61.50 euro afgeschreven is voor 2 mnd. het teveel betaalde terug geboekt, nu is weer teveel afgeboekt deze mnd. terwijl is beloofd dat het geregeld zou worden.
Heb het inmiddels weer terug geboekt wil graag een correcte rekening van 17.50euro per maand.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mensink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mensink,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen