Opgelost door KPN: Mag documenten niet mailen

Anoniem

Ik heb een alles in één abonnement afgesloten bij de KNP. Bij het afsluiten bieden ze 6 maanden korting en gratis 2 ontvangers aan. Dit is per mail bevestigd.
Op de eerste factuur staat de korting niet en moet ik huur betalen voor één ontvanger. Ik bel hierover met de klantenservice en krijg te horen dat ze mijn afspraken niet kunnen vinden (??). Ik geef aan een bevestiging van hun te hebben gehad via de mail en deze kan ik ze zo doormailen. Dat mag ik niet ik moet het maar via de post opsturen. Ik ga dit doen maar moet nu de mail uitprinten er een brief bij maken, dit in een enveloppe doen, postzegels in huis halen en naar de brievenbus ( in de sneeuw). Dit terwijl ik te maken heb met een telecombedrijf die allerlei moderne diensten aanbiedt. Ze willen blijkbaar alléén via de post communiceren in de hoop dat men het dan te veel moeite vindt. Onbegrijpelijk.

Allereerst verwacht ik dat ze hun afspraken nakomen en de schriftelijk toegezegde kortingen crediteren. Verder lijkt het mij anno 2012 logisch dat een telecombedrijf met haar klanten via de mail documenten kan uitwisselen als het om vragen of klachten gaat. Mijn facturen krijg ik ook via de mail en niet via de post. De klant wordt wel op kosten gejaagd en het moeilijk gemaakt door mails van KPN uit te printen en uitsluitend naar KPN Klantcontact Postbus 16666 2500 BR Den Haag op te mogen sturen.

KPN
    Geachte heer Hindriks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Snelle telefonische reactie van KNP. Document nu wel kunnen mailen. Vriendelijk geholpen en nu hopen dat het snel wordt opgelost.
    KPN
    Geachte heer Hindriks,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Kpn heeft toegezegd de afspraken na te komen. Het wachten is nu op de creditnota of verrekening op de nieuwe factuur!
    KPN
    Geachte heer Hindriks,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Er heeft inmiddels een creditering plaatsgevonden. Op de maandelijkse factuur staat nog wel een maandelijkse huur van een receiver. Deze waren volgens de aanbieding gratis. Daar wordt door KPN nog aan gewerkt. Ik ga er van uit dat dit ook correct wordt afgehandeld

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?