Klacht KPN: Massale spam via KPN adressen

Klachtnummer
# 271605
Gebruiker
DoMu
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb al een paar maanden last van grote hoeveelheden spam via mijn kpn e-mail adressen. KPN klantenservice adviseert de mail dan maar via gmail o.i.d. te laten lopen. Dat raadde KPN mij eerder ook al een keer voor een andere klacht aan. Ik krijg het idee dat KPN er alles aan doet om haar e-mail diensten af te bouwen. Anders zou KPN dit probleem al lang opgelost hebben?

De oplossing

Adequate spamfilter instellen

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Prooije-Mulder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DoMu
    Datum
    KPN geeft aan ernaar te streven het probleem per 15 september opgelost te hebben. Ze bellen me daarna weer om vast te stellen of dat ook gelukt is.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Prooije-Mulder,

    U kunt ook via onderstaande link nog de ontwikkeling volgen en informatie krijgen over het oplossen van de spam problemen.

    https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-in-mailbox-433565

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen