Opgelost door KPN: Mat chatten wordt niets gerectificeerd,beloftes komen ze niet naalleen je factuur wordt steeds hoger

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 402754
Gebruiker
J. Schoutsen
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Begin aug .2019op advies(winkel) van kpn overgestapt van telfort naar kpn ingang 3sept- itvkpn - telefoon-internet.In sept na 6 monteurs bleek dat ik geen itv kon ontvangenen dan beginnen de problemen. Alles terug naar dig,tv-internet en vastbellen onbeperkt.. Na ontvangst eerste factuur okt. blijkt vastbellen niet juist te zijn ,gechat en de persoon verandert het.nieuwe contract toegstuurd blijkt plotseling ieen 2 de basisontvanger erop te staan. 4 tot 5 ker gechat en beloofde bij de volgende factuur het recht testaan.,mooi niet., nog beroerder plotseling ook 2 keer onbeperkt vast bellen op de factuur.Men husselt maar wat en met chatten wordt niets gedaan.Ik heb maar 1 tv waarom plotseling 2 basis ontvangers en 2 x vastbellen?Chatten helpt wat nu naar de geschillen commissie?Met husselen gaat alles verkeerd

Gewenste oplossing

Gewoon 1 digi tv-internet- onbeperkt vastbellen niets meer of minder net als bij telfort.Rectificeer mijn factuur ook van terugwerkende kracht incl btw en zet meteen in mijnkpn de juiste afspraken(OMSCHRIJVING EN KOSTEN)ter verificatie
Geboden oplossing
kort telefonisch gesprek en dezelfde persoon wikkelt het af en monitort de procesgang of het goed wordt afgehandeld Het is nog in proces
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    J. Schoutsen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    J. Schoutsen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen