Opgelost door KPN: Mat chatten wordt niets gerectificeerd,beloftes komen ze niet naalleen je factuur wordt steeds hoger

J. Schoutsen

Begin aug .2019op advies(winkel) van kpn overgestapt van telfort naar kpn ingang 3sept- itvkpn - telefoon-internet.In sept na 6 monteurs bleek dat ik geen itv kon ontvangenen dan beginnen de problemen. Alles terug naar dig,tv-internet en vastbellen onbeperkt.. Na ontvangst eerste factuur okt. blijkt vastbellen niet juist te zijn ,gechat en de persoon verandert het.nieuwe contract toegstuurd blijkt plotseling ieen 2 de basisontvanger erop te staan. 4 tot 5 ker gechat en beloofde bij de volgende factuur het recht testaan.,mooi niet., nog beroerder plotseling ook 2 keer onbeperkt vast bellen op de factuur.Men husselt maar wat en met chatten wordt niets gedaan.Ik heb maar 1 tv waarom plotseling 2 basis ontvangers en 2 x vastbellen?Chatten helpt wat nu naar de geschillen commissie?Met husselen gaat alles verkeerd

Gewoon 1 digi tv-internet- onbeperkt vastbellen niets meer of minder net als bij telfort.Rectificeer mijn factuur ook van terugwerkende kracht incl btw en zet meteen in mijnkpn de juiste afspraken(OMSCHRIJVING EN KOSTEN)ter verificatie
kort telefonisch gesprek en dezelfde persoon wikkelt het af en monitort de procesgang of het goed wordt afgehandeld Het is nog in proces

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN?