Klacht KPN: Mb limiet

Klachtnummer
# 30631
Gebruiker
joke1985
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Ik heb Vorige week een mail gestuurd over dat ik na 3 dagen al over me internetverbruik heen zat. Op de site bij jullie stond dat er een storing was en dat het kon dat het niet klopte. Een paar dagen later kreeg ik mail van jullie terug dat jullie er niks aan konden doen. Maar ik vind het erg vreemd. Ik heb s' morgens om half 8 mijn telefoon in me tas gedaan. en vanaf 8:30 ben ik heel veel mb gaan gebruiken terwijl hij in me tas zat. dus ik snap hier niks van. dan zeggen jullie in de mail wij kunnen niet zien wat je op je telefoon doet. maar hij zat in me tas. en om op 1 dag 358.6 mb te verbruiken is wel erg

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van te veel gebruikte MB's

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Plug- Van Diemen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen