Klacht KPN: Mededeling KPN afschrijving kosten abonnement van giro zonder machtiging

W.H. Frank

KPN stuurde mij een brief dat met ingang van de volgende maand (maart) de kosten van het internetabonnement automatisch zal worden afgeschreven van mijn girorekening.
Ik heb KPN echter nog nooit een machtiging afgegeven voor automatische afschrijving.Voor mijn telefoonabonnement krijg ik nogsteeds keurig een acceptgiro.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Frank,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    W.H. Frank
    Naam: W.H. Frank, Wiltinge 2, 9471 JK Zuidlaren Klantnr 60493540, debiteurnr 44244909, factuurkenmerk 004424490914460
    KPN
    Geachte heer Frank,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?