Klacht KPN: Mededeling KPN afschrijving kosten abonnement van giro zonder machtiging

Klachtnummer
# 22210
Gebruiker
W.H. Frank
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN stuurde mij een brief dat met ingang van de volgende maand (maart) de kosten van het internetabonnement automatisch zal worden afgeschreven van mijn girorekening.
Ik heb KPN echter nog nooit een machtiging afgegeven voor automatische afschrijving.Voor mijn telefoonabonnement krijg ik nogsteeds keurig een acceptgiro.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Frank,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    W.H. Frank
    Datum
    Naam: W.H. Frank, Wiltinge 2, 9471 JK Zuidlaren Klantnr 60493540, debiteurnr 44244909, factuurkenmerk 004424490914460
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Frank,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen