Klacht KPN: Meer betalen dan afgesproken

den Uijl

Vorig jaar ben ik na serieus zoeken overgestapt naar alles in een van KPN omdat dit uiteindelijk voor mij de beste situatie zou zijn. Ik was al klant bij KPN met Digitenne. Bij de overstap is mij beloofd dat de bestaande 3 Digitenne aansluitingen ( apparatuur en kaarten zijn zelf gekocht en dus eigendom ) gratis zouden bij alles in een. Dit is ook volgens afspraak 7 maanden lang zo gegaan. Toen, van de een op andere dag, werd er weer 14 euro afgeschreven voor Digitenne. Na vele malen bellen, mailen en overleggen is de eindconclusie van KPN dat het maar geluk is geweest en dat ze dat nu niet meer kunnen doen. Het zou hooguit zo aangepast kunnen worden dat we per aansluiting 4 euro huur moesten gaan betalen voor de kaart en de apparatuur. Dit terwijl dat al eigendom is waar we al flink voor betaald hebben. Al met al een hele vervelende situatie en lijkt het een lokkertje geweest om over te stappen naar KPN en vervolgens worden de gemaakte afspraken overboord gegooid.

Er wordt mij maar geen goede oplossing aangeboden. Ik moest gewoon huur gaan betalen per aansluiting. Wel zou ik dan apparatuur van KPN krijgen maar dat heb ik al duur aangeschaft en het zou de reinste onzin zijn dit in de kast te moeten zetten om dan maar huur te betalen voor dezelfde apparatuur. De gewenste oplossing is de gemaakte afspraken nakomen en Digitenne gewoon, net als de eerste 7 maanden, kosteloos te maken.
Anders in ieder geval het bedrag wat al die tijd onterecht geïncasseerd is en dan van het contract af.

KPN
    Geachte heer Den Uijl,

KPN Klantenreacties CMT
    den Uijl
    De telefonische reactie van KPN was 5 maanden retour en verder niet. Het kan alleen opgelost worden als ik kan aantonen dat het bij anderen ook opgelost was?? Ik heb namelijk aangegeven dat het vreemd is te lezen op forums/Facebook dat het bij de een wel en bij de ander niet opgelost is.
    Geen oplossing dus.
    KPN
    Geachte heer Den Uijl,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?