Klacht KPN: Meer betalen en minder minder mogelijkheden met de nieuwe digitenne van KPN.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361449
Gebruiker
A. Noort
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben kort geleden een verhoging gekregen van ons maandelijkse bedrag van 15 naar 17 euro voor het kijken naar tv via digitenne.
Nu moeten wij binnenkort onze digitenne apparatuur omruilen voor nieuwe apparatuur om nog tv te kunnen kijken, maar we kunnen dan geen programma’s meer opnemen en programma’s terug kijken.

Een verhoging van het maandelijkse bedrag gecombineerd met een achteruitgang van de mogelijkheden.

De oplossing

Het bedrag naar beneden bijstellen. Of de mogelijkheden die we hadden in stand houden.
We konden altijd programma’s opnemen. Dat kan straks niet meer.

We kunnen geen gebruik maken van kabel tv op de plek waar we wonen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Noort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A. Noort
    Datum
    Ik zou gebeld worden. Dat is nog niet gebeurd. Maar Pasen kan een oorzaak zijn.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van de Noort,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Met het oog op de toekomst, kwaliteit verbetering én wettelijk verplichtte frequentie wijzigingen is KPN genoodzaakt alle Digitenne tuners te vervangen.

    Na het omruilen van de Digitenne turner kunt u in HD tv kijken.

    Echter, omdat KPN al sinds 2011 geen kooptuners meer ondersteunt of verkocht komt deze optie automatisch dus ook te vervallen.
    Dat u toch afgelopen periode gebruik heeft kunnen maken van uw kooptuners is dus in uw voordeel geweest, maar kunnen geen rechten aan worden ontleend.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Noort
Datum
Uiteindelijke oplossing Wat in de mail staat, dat was bekend, maar wij vinden het niet kloppen, dat we met een nieuw apparaat niet kunnen opnemen, terwijl het maandelijkse bedrag gelijk blijft. Dus meer betalen voor minder. Wij zouden graag iemand hierover willen spreken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad