Klacht KPN: meer betalen voor data verbruik

Klachtnummer
# 107140
Gebruiker
vosje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

abbonnement van E 8,-Nog nooit geen data verbruik gehad krijg ineens een rekening van E 15, 90 en een van Euro 102,- nadat ik een sms van kpn heb gehad waarop gemeld werd dat ik 60 mb had verbruikt. Gevraagd of ze dit konden blokkeren, maar daar zijn ze niet toe instaat. Verder kan ik via mijn kpn mijn rekeningen inzien.
Verschillende malen gebeld zou terug gebeld worden nog steeds niets. Belde vorige week bleek dat mijn klacht al 3 weken hiervoor afgewezen was. Degene die ik aan de telefoon had beaamde dat er wel eens data verbruik in rekening werd gebracht zonder dat je dat wist, foutje in het systeem, maar daar kon hij niets aan doen. Wederom een klacht ingediend, moet nu nog steeds iets van ze horen
Heb mijn abonnement opgezegd nu opgezegd maar die rekening gaan we niet betalen, al moet ik ervoor naar de geschillen commissie

De oplossing

Gewoon het bedrag laten betalen van het abbonnement E 8,- en de rest crediteren zoals het betaamt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vos,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vos, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen