Klacht KPN: Met fraude kom je verder!!!

Maikel

Wij hebben al jaren kpnglasvezel. Nu is het zo dat de laatste tijd steeds de televisie, internet en bellen uitvalt. eerder ook al geweest. toen gezegd dat ik dan een nieuwe modem zou krijgen als vaker ging gebeuren. Nu geeft kpn vandaag aan dat modem na reset het weer doet dus dat ze niets konden betekenen. Moet nu dus elke dag reset uitvoeren. Mevrouw gaf aan dat systeem aan gaf dat ze niets voor mij kon doen. Heb toen aangegeven dat ik dan weg zou gaan bij kpn als geen oplossing komt. Toen kwam een hele opmerkelijke uitspraak. Ze vroeg of ik thuis was en stroom van modem af kon halen. Dan gaf meting een foutmelding en kon ze wek een nieuwe modem sturen??!! Dus als je fraudeerde ipv gewoon eerlijk vraagt om een oplossing kom je bij kpn veel verder. Nou bij mij maak je uitvallen en storingen niet meer goed met een paar gratis antieke films KPN!!! Ik ga er vanuit dat hier iets mee wordt gedaan.

Een nieuwe modem en dat iets word gedaan met jullie personeels beleid. Denk niet dat fraude is wat jullie willen. Dus als Nederland nieuwe modem wil is het gewoon stroom er af en jullie bellen.

KPN
    Geachte heer Van de Waarsenburg,

KPN Klantenreacties CMT
    Maikel
    Vandaag zelf weer contact op genomen. Wederom storing van modem!!! Ben toch benieuwd hoe ze hier mee om gaan. Kan eindelijk wel nieuwe modem halen , zonder fraude te hoeven plegen.
    KPN
    Geachte heer Van de Waarsenburg,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?