Opgelost door KPN: Met verhuizing van alles misgegaan, KPN reageert niet op telefoontjes en e-mails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166953
Gebruiker
Hanno
Datum
4 reacties

Details

Klacht

-Half januari heb ik mijn verhuizing doorgegeven, monteur zou komen op 16 maart.
-15/03 kreeg ik te horen dat de monteur niet zou komen. Ik zou de volgende dag worden teruggebeld voor een nieuwe afspraak.
-Vanaf 17/03 heb ik zelf meerdere malen gebeld, zonder resultaat.
-22/03 heb ik een noodpakket gekregen, Digitenne in dit pakket werkte niet.
-01/04 kreeg ik te horen dat de achterstand bijna was weggewerkt en dat ik misschien op 05/04 een aansluiting zou krijgen.
-05/04 kreeg ik te horen dat ik nog minimaal 12 werkdagen moest wachten, internet dongle deed het inmiddels niet meer.
-05/04 abonnement opgezegd en om restitutie gevraagd.
-16/04 ben ik door KPN gebeld om de annulering van mijn order te bevestigen
-20/04 stond een monteur aan de deur...
-21/04 heb ik weer gebeld, opzegging abonnement op 05/04 was niet doorgevoerd.

Ondanks vele toezeggingen door de klantenservice ben ik nooit teruggebeld, op e-mails is niet meer gereageerd sinds 05/04

Gewenste oplossing

Restitutie van mijn abonnementsgeld vanaf 15 maart.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Wijs,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hanno
    Datum
    KPN heeft mijn klacht bevredigend opgelost.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Wijs,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    Hanno
    Datum
    Uiteindelijk is de klacht goed afgehandeld door restitutie van abonnementsgeld. Wel jammer dat het via deze weg moest...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen