Opgelost door KPN: Met verhuizing van alles misgegaan, KPN reageert niet op telefoontjes en e-mails

Hanno

-Half januari heb ik mijn verhuizing doorgegeven, monteur zou komen op 16 maart.
-15/03 kreeg ik te horen dat de monteur niet zou komen. Ik zou de volgende dag worden teruggebeld voor een nieuwe afspraak.
-Vanaf 17/03 heb ik zelf meerdere malen gebeld, zonder resultaat.
-22/03 heb ik een noodpakket gekregen, Digitenne in dit pakket werkte niet.
-01/04 kreeg ik te horen dat de achterstand bijna was weggewerkt en dat ik misschien op 05/04 een aansluiting zou krijgen.
-05/04 kreeg ik te horen dat ik nog minimaal 12 werkdagen moest wachten, internet dongle deed het inmiddels niet meer.
-05/04 abonnement opgezegd en om restitutie gevraagd.
-16/04 ben ik door KPN gebeld om de annulering van mijn order te bevestigen
-20/04 stond een monteur aan de deur...
-21/04 heb ik weer gebeld, opzegging abonnement op 05/04 was niet doorgevoerd.

Ondanks vele toezeggingen door de klantenservice ben ik nooit teruggebeld, op e-mails is niet meer gereageerd sinds 05/04

Restitutie van mijn abonnementsgeld vanaf 15 maart.

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Wijs,

KPN Klantenreacties CMT
    Hanno
    KPN heeft mijn klacht bevredigend opgelost.
    KPN
    Geachte heer De Wijs,

KPN Klantenreacties CMT

Hanno
    Uiteindelijk is de klacht goed afgehandeld door restitutie van abonnementsgeld. Wel jammer dat het via deze weg moest...

Ook een klacht indienen over KPN?