Klacht KPN: Meten met 2 maten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59071
Gebruiker
Steenbergen1965
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De KPN accepteert klanten als het gaat om TV, Internet en Huistelefoon. Ook al sta je gemeld bij Preventel, wordt je zonder meer geaccepteerd.
Maar, als je dan je huidige mobiele nummer wilt overzetten omdat de KPN een leuke aanbieding heeft gedaan, dan wordt je geweigerd!!!!!!! omdat er een melding zou staan bij Preventel.
Dit is nu 2x gebeurd en beide keren betrof het een onterechte melding.
Eerst een melding gedaan door dochterbedrijf Telfort, alwaar ik nooit klant was.
Tweede melding kwam van T-Mobile en deze is onterecht omdat T-Mobile in 2009 zelf de incasso stop had gezet, aldus Incassobureau Lindorff uit Zwolle!
In eerdere klacht kreeg ik geen schriftelijke reactie van de KPN met uitleg waarom er met 2 maten wordt gemeten. Ik wil dit alsnog!
Het vertrouwen in de KPN is thans gedaald van 100% naar 50 %

De oplossing

Excuusbrief met uitleg waarom de KPN met 2 maten meet

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steenbergen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Steenbergen1965
    Datum
    Klacht trek ik in omdat op 8 mei 2014 eindelijk het mobiele nummer kon worden overgezet naar de kpn. Wel wil ik weten waarom kpn met 2 maten heeft gemeten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steenbergen1965
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen