Klacht KPN: microfoon mobiel

Klachtnummer
# 9253
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een mobiel gekocht bij KPN en nu is de microfoon kapot.
Ben terug geweest naar de Kpn maar daar zeggen ze dat dat niet onder de garantie valt.
Je hebt toch een jaar fabrieksgarantie
Ze kunnen hem wel laten repareren maar dat kost mij €80,00.
Ze moeten maar eens bewijzen dat er geen fout inzat bij de microfoon toen ik het kocht.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jolie,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen