Opgelost door KPN: Mij wordt een glasvezel-pakket opgedrongen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 17544
Gebruiker
D. Brantjes
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Eind zomer 2011 kwam iemand van KPN aan de deur om glasvezel-pakketten van KPN te verkopen. In het dorp moest meer dan 30% van de huishoudens glasvezel afnemen, dan zou het (gratis) worden aangelegd. Na eerst afgedropen te zijn kwam hij later terug: we konden ook aanmelden voor alleen de aansluiting op het netwerk, zonder pakket te kiezen. Murw-gekletst deden wij dit, vulden formulier in zonder pakket aan te kruisen. In februari 2012 kwam er een brief van KPN. Er was nog geen duidelijkheid over of in Werkhoven voldoende deelname was gevonden voor de aanleg van glasvezel en omdat wij regelmatig reclame van glasvezel-aanbieders in de bus kregen legden we de brief ongeopend terzijde. In de zomer toch de brief geopend: bleek er een bestellingsoverzicht in te zitten voor een Alles-in-één Pakket, met annuleringsmogelijkheid binnen 7 dagen. KPN gebeld, maar annuleren kon niet meer. Ik vind dat ik op onfatsoenlijke wijze een pakket krijg opgedrongen en wil alsnog annulering.

De oplossing

Ik wens dat de bestelling wordt geannuleerd.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brandjes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    D. Brantjes
    Datum
    Prima, ik wacht het af!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brandjes,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij/hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    D. Brantjes
    Datum
    Goedemiddag,Wij zijn met de feestdagen mogelijk minder goed bereikbaar geweest. Ik zal voor de zekerheid nog ons telefoonnummer doormailen.Vriendelijke groeten,D. Brantjes.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brandjes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    D. Brantjes
    Datum
    Tot mijn grote tevredenheid is de bestelling door de behandelaar geannuleerd. In haar bericht (d.d. 11 januari) geeft zij echter aan dat er nog een bevestiging vanuit de KPN systemen moet komen. Deze bevestiging heb ik nog niet mogen ontvangen. Ik hoop op spoedig bericht.Vriendelijke groeten,D. Brantjes.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brandjes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    D. Brantjes
    Datum
    Bestelling is naar tevredenheid geannulleerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Brantjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen