Geachte heer Brandjes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
D. Brantjes
Datum
Prima, ik wacht het af!
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Brandjes,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Binnenkort zal zij/hij het weer proberen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
D. Brantjes
Datum
Goedemiddag,Wij zijn met de feestdagen mogelijk minder goed bereikbaar geweest. Ik zal voor de zekerheid nog ons telefoonnummer doormailen.Vriendelijke groeten,D. Brantjes.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Brandjes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
D. Brantjes
Datum
Tot mijn grote tevredenheid is de bestelling door de behandelaar geannuleerd. In haar bericht (d.d. 11 januari) geeft zij echter aan dat er nog een bevestiging vanuit de KPN systemen moet komen. Deze bevestiging heb ik nog niet mogen ontvangen. Ik hoop op spoedig bericht.Vriendelijke groeten,D. Brantjes.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Brandjes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
D. Brantjes
Datum
Bestelling is naar tevredenheid geannulleerd.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
D. Brantjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.