Klacht KPN: Mijn abonnement klacht

Klachtnummer
# 56607
Gebruiker
komso
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Uw klacht Ik heb een tijd geleden gebeld omdat ik steeds een erg hoge
telefoonrekening had. Nu was de oplossing om mijn abonnement naar € 80,-
euro in de maand te zetten, dan was dat probleem opgelost. Hier heb ik mee
ingestemd. Ik had echter een 1 jarig abonnement en nu zie ik dat ook dat
veranderd is naar een 2jarig abonnement. Dat is niet waar ik mee ingestemd
heb, ik wil een 1 jarig abonnement blijven houden.

Met vriendelijke groet Michael

De oplossing

Uw klacht Ik heb een tijd geleden gebeld omdat ik steeds een erg hoge
telefoonrekening had. Nu was de oplossing om mijn abonnement naar € 80,-
euro in de maand te zetten, dan was dat probleem opgelost. Hier heb ik mee
ingestemd. Ik had echter een 1 jarig abonnement en nu zie ik dat ook dat
veranderd is naar een 2jarig abonnement. Dat is niet waar ik mee ingestemd
heb, ik wil een
1 jarig abonnement blijven houden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dragan Komso,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dragan Komso, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen