Opgelost door KPN: Mijn beltegoed is zomaar verdwenen en ik krijg een bericht dat ik dan maar moet mailen of bellen omdat ze teveel berekend zou

Ellyvan eekelen

Ik krijg een bericht op mijn tel dat ze teveel verekend zouden hebben en dan moet ik mailen of bellen hiervoor
Ten eerste zou ik niet weten waarvoor ze teveel verekend moeten hebben , maar nu
Kijk ik hoeveel mijn beltegoed is en ziedaar het is zowaar verdwenen hoe kan dit???
€ 59.00
Als dit zo door gaat zeg ik mijn netwerk op voor mijn telefoon,
Paar weken terug kreeg ik een melding dat mijn beltegoed niet lang meer te gebruiken was ,dit vond ik ook al vreemd maar ok ik er wat beltegoed weer opgezet en nu dit
Dus mijn vraag waar is mijn beltegoed aan op gegaan niet door mijzelf in ieder geval
Tel.nr.06-48812416

Ik zou het wel netjes vinden als ik mijn beltegoed terug zie

KPN
    Geachte mevrouw Van Eekelen,

KPN Klantenreacties CMT
    Ellyvan eekelen
    Ik wacht af of ik mijn tegoed terug zie op mijn telefoon
    Ellyvan eekelen
    Nog steeds niets gehoord van KPN over mijn beltegoed
    Dit na een bericht van hun dat ze contact op zouden nemen
    Dit duurt wel lang
    KPN
    Geachte mevrouw Van Eekelen,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 29.

KPN Klantenreacties CMT
    Naar tevredenheid afgehandeld
    Naar tevredenheid afgehandeld
    Ellyvan eekelen
    Na gebeld te zijn heb ik mijn tegoed weer terug en ben zeer tevreden

Ellyvan eekelen

Ook een klacht indienen over KPN?