Opgelost door KPN: Mijn beltegoed is zomaar verdwenen en ik krijg een bericht dat ik dan maar moet mailen of bellen omdat ze teveel berekend zou

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145728
Gebruiker
Ellyvan eekelen
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een bericht op mijn tel dat ze teveel verekend zouden hebben en dan moet ik mailen of bellen hiervoor
Ten eerste zou ik niet weten waarvoor ze teveel verekend moeten hebben , maar nu
Kijk ik hoeveel mijn beltegoed is en ziedaar het is zowaar verdwenen hoe kan dit???
€ 59.00
Als dit zo door gaat zeg ik mijn netwerk op voor mijn telefoon,
Paar weken terug kreeg ik een melding dat mijn beltegoed niet lang meer te gebruiken was ,dit vond ik ook al vreemd maar ok ik er wat beltegoed weer opgezet en nu dit
Dus mijn vraag waar is mijn beltegoed aan op gegaan niet door mijzelf in ieder geval
Tel.nr.06-48812416

De oplossing

Ik zou het wel netjes vinden als ik mijn beltegoed terug zie

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Eekelen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ellyvan eekelen
    Datum
    Ik wacht af of ik mijn tegoed terug zie op mijn telefoon
  3. Auteur
    Ellyvan eekelen
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van KPN over mijn beltegoed
    Dit na een bericht van hun dat ze contact op zouden nemen
    Dit duurt wel lang
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Eekelen,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 29.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Ellyvan eekelen
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld
  6. Auteur
    Ellyvan eekelen
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld
  7. Auteur
    Ellyvan eekelen
    Datum
    Na gebeld te zijn heb ik mijn tegoed weer terug en ben zeer tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellyvan eekelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen