Klacht KPN: Mijn bestelling van een nieuw toestel door interne fout van KPN op verkeerd adres geleverd

# 199216
claudia

Door een interne fout van KPN is mijn nieuwe telefoon op een verkeerd adres geleverd. Ik heb hierover contact opgenomen met KPN en ik zou worden teruggebeld. Dat is vervolgens niet gebeurd, dus heb ik zelf weer contact opgenomen met KPN. Drie telefoontjes verder kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die iets met de situatie kon. Ik kreeg te horen dat ik zelf maar naar het betreffende adres moest gaan om het toestel op te halen. Na lang aandringen van mij werd mij beloofd dat er een nieuw toestel opgestuurd zou worden en dat ik per mail een bevestiging hiervan zou krijgen. Ik kreeg vervolgens een mail waarin stond dat ze toch geen nieuw toestel zouden sturen totdat er onderzoek had plaatsgevonden. De hele gang van zaken is onacceptabel en de klantenservice erg slecht. In totaal ben ik uren aan de telefoon geweest en heb ik mijn abonnement moeten cancelen. Overstappen naar een andere provider met nummerbehoud zou niet mogelijk zijn.

Ik wil overstappen naar een andere provider met behoud van mijn telefoonnummer.

KPN
    Geachte mevrouw Vingerhoets,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?