Opgelost door KPN: Mijn dochter krijgt ongevraagd en niet bewust sms van 7778 binnen.

Edwin de Boer

De laatste vijf maanden krijgt onze dochter buiten de onbeperkte sms bundel ongevraagde sms berichten. Zij krijgt al enkele maanden sms berichten van de SMS dienst 7778 van de firma Mobbyo. Zij is zich hier niet van bewust, heeft geen bewuste actie ondernomen en heeft er niets mee gedaan, maar het is waarschijnlijk via een link van een spelletje geïnstalleerd. Ik heb direct een sms met STOP verzonden. Op advies van de klantenservice heb ik alle sms diensten inmiddels geblokkeerd via payinfo.nl. Ongelofelijk dat KPN zo'n criminele praktijken toelaat en zijn klanten hieraan blootstelt. Ik verwacht van KPN dat dit onterechte bedrag (van inmiddels bijna €200) van de rekening wordt gehaald c.q. wordt kwijtgescholden !

KPN
    Geachte heer De Boer,

KPN Klantenreacties CMT
    Edwin de Boer
    Ik hoor graag wat kpn hier aan gaat doen dit moet gewoon niet mogelijk zijn dat je ongevraagd betaalde sms'jes binnen krijgt.
    Niet eens opent en wel € 3,05 per sms betaald waar je niet om heb gevraagd.

Ik hoor graag een oplossing met betrekking tot de factuur.
    KPN
    Geachte heer De Boer,

KPN Klantenreacties CMT
    Edwin de Boer
    Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van ons probleem.
    KPN heeft gelijk gereageerd op onze klacht en contact met ons opgenomen.