Klacht KPN: Mijn WIFI network verdwijnt en een vreemde een andere verschijnt.

sad Niet opgelost

Geachte meneer, mevrouw,

Ik schrijf u om te vragen de wijziging van het IP adres op de vaste Internet lijn gelegen op ... Het is momenteel ....176 . Wwij willen een andere hebben. Wij weten dat wij dit niet zelf mogen wijzigen vanwege techniche beperkingen van KPN.

De reden is dat de WIFI van de Experia Box v10 zich vaak raar gedraagt . Ik verloor regelmatig de Internet verbinding en de reden is dat onze ssid ... (KPN kan ook deze SSID naam zien, blijkbaar) verdwijnt van de bekende WIFI netwerken! IPD verschijnen nieuwe en vreemde WIFI netwerken. Wij zien of "hidden network" en/of een netwerk met de naam van [naam verwijderd door moderator] (zie het als bijlage- [Naam verwijderd door moderator]is de buurvrouw]). Houdt u er rekening mee dat de tweede network van de Experia box van 5GHZ is uitgeschakeld door ons.
Wij zullen al een nieuwe Experia box ontvangen vanwege dit probleem maar ik ben er zeker van dat dit geen apparaat probleem is. Iemand in het netwerk van KPN kan in ons experie box v10 binnendringen, blijkbaar!

Houdt u er rekening mee dat het niet het geval kan zijn van een buitenstaander die met mijn wifi netwerk probeert te verbinden met een mobiel of ander apparaat: ten eerste woon ik in het buitengebied en zou ik een buitenstaander of een vreemde auto meteen opmerken, dan zie ik niet een nieuwe gebruiker in ons wifi netwerk maar nieuw wifi netwerken verschijnen en ons netwerk verdwijnt! Dit kan alleen gebeuren in het KPN netwerk.

Het is ook jammer dat ik 6 weken geleden dit probleem al gesignaleerd heb (samen met het probleem van de "port forwarding") en kreeg geen antwoord van KPN.
Ik kan toevoegen dat het 4 telefoontjes kostte gisteren om een advies van een technisch adviseur van KPN te krijgen (en het advies was om een klacht naar KPN te schrijven).De eerste twee keer werd mijn probleem niet begrepen (en verloor ik ook mijn geduld), de derde keer werd de conversatie onderbroken terwijl ik in de wacht werd gezet.
De technische klantenservice medewerkers weten ook niet wat "port forwarding" betekent en vaak ook niet wat "firmware" is. Zij weten ook niet wanneer KPN de firmware op de experia box "updates".
k ben nogal ontevreden met de ervaring met KPN, tot nu toe.

Nieuwe IP adres. Een voldoende controle over KPN netwerk.

Een netwerk expert is nodig om deze klacht te snappen.

KPN
    Geachte heer [naam verwijderd door moderator],

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer,

Er is een verzoek uit gegaan naar de beheerder van deze site om uw naam te verwijderen.

KPN Klantenreacties CMT
    ASoton
    Bedankt voor de interventie met de naam.

Willen jullie me een schrijftelijk antwoord geven?
    ik hoorde via de telefoon dat het niet mogelijk zou zijn om een IP adres te wijzigen vanwege een beleid die nooit geschreven werd door KPN. Heb ik dit goed begrepen?

ASoton
Ik schrijf dit op advies van de klachtenkompas. Er werd me verteld dat klacht # 331088 afgesloten moest worden vanwege het feit dat deze klacht nog in behandeling is. Maar klacht # 331088 gaat (ging) over upload snelheid en deze over het feit dat ik een wijziging van IP adres vroeg. In ieder geval, kreeg ik geen reactie meer door KPN. En dit is triest. Mijn aangeboden oplossing is altijd op een nieuwe IP adres voor de zekerheid te krijgen. Het bezwaar van KPN vermeldt een vermeend beleid die ze niet kunnnen tonen,

Ook een klacht indienen over KPN?