Klacht KPN: mijns inziens is KPN een vet slaatje bij de AOWers aan het weghalen

Kees Ouwelant

KPN heeft me afgesloten omdat ik niet op tijd betaald zou hebben. ze sturen de 10e een rekening. de 17e een aanmaning en de 22e of iets dergelijks nogmaals. voor de 2e moet ik 15 euro herinneringskosten betalen en ze hebben me daarom ook eens afgesloten. heb hun uitgelegd dat ik de 23e aow krijg en krijg dan als antwoord dat ik maandelijks moet bellen op of om de 10e en uitstel moet aanvragen. dan komt er geen herinnering met 15 euro herinneringskosten. Heb hun uitgelegd dat er bijna 2 miljoen een AOW uitkering hebben en dat ze zich waarschijnlijk vet zitten rekenen aan herinneringskosten in de AOW groep omdat als mensen niet gebeld hebben ze die 15 euro kosten erbij krijgen. dat kunnen/ willen ze dus niet aanpassen ook al gaat het om een heel grote groep mensen. ik neem aan DAT IK DUS NIET DE ENIGE BEN die herhaaldelijk herinneringskosten op zijn bord krijgt uit die groep. Ook zo iets vreemds is dat een betaaldag bij mobiel wel aangepast kan worden en bij vaste aansluiting niet. Nu daar een deel van de inkomsten weggevallen is omdat er minder vast gebeld wordt zijn ze dat mijns inziens zo terug aan het "verdienen

älle rekeningen kwijtschelden omdat ik veel tijd kwijt ben geweestr met klachten en al een poos afgesloten ben geweest in mijn ogen door hun toedoen. Als er 2 miljoen AOWers zijn die vaak maar net rond kunnen komen dan moet je je systeem aanpassen en niet die mensen 15 euro uit hun zak trekken OMDAT JE NU EENMAAL WEET DAT ZIJ DE 23e UITBETAALD KRIJGEN. Als het dan meteen overgemaakt wordt naar kpn is het ook pas de 25e nbij hun, te laat om die herinneringskosten te voorkomen

KPN
    Geachte heer Ouwelant,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?