Klacht KPN: Misbruik maken van een contrakts einde dat KPN op 22-08-13 maar dat schrijven mij nooit in persoon heeft bereikt te handhaven.

Dageraad

KPN belt mij op 29-10-2013 j.l. tussen 10.00 & 13.00 uur op en vraagt naar mijn mening over het antwoord / reactie van kpn op mijn klacht ?? Waarop ik te horen kreeg dat mn internet en interactieve tv weer toegangklijk voor mij werden gemaakt en al zouden moeten werken [ maar niet deden.] waarop ze mij beloofde er werk van te maken dat ik toegang tot internet vanaf 29-10-13 j.l. weer had en desnoods een dongel zou doen toekomen als het inschieten v.d.lijn niet lukte. Verder werd mij duidelijk gemaakt dat afsluiting gevolg was v.d. vele mislukte incasso's die KPN deed,waarop ik antwoordde dat dit gevolg was v.d. incasso datum die KPN had gesteld voor mij slecht uit kwam,maar ik altijd zo rond de 29e v.d.maand betaalde via rabo internetbankieren,en dat ik dus ook al de maand oktober mijn abonnement kosten volledig had betaald. Toen werd mij verteld dat er nog een betalingstermijn van 89,00 euro was te verrekenen ?? !!

Wens volledig gecompenseerd te worden door KPN Breedband NL dan wel de bevoegde / gerechtigde / gemachtigde behandelende klachtenafdeling v.KPN NL
wegens het beloven van internet-acces,maar het niet nakomen / naleven van haar telefonisch gemaakte / overeenkomsten tussen KPN NL en mij van af 01-10-2013 j.l. t.e.m. heden 30-10-2013 en dan plotseling met 89 euro verrekening ten nadele van mij hetgeen naar mijn administratieve gegevens onjuist is !! Dus ik wens gecompenseerd te worden voor het teveel betaalde abonnement periode okt / nov-13 en wegens het respectloos aantasten van mijn persoon,mijn geloofwaardigheid en eigen waarden,en tevens ontbinding van het bestaande contract tussen mij en KPN

KPN
    Geachte heer Schraal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dageraad
    Heden 11-november-2013 sinds 1 week heeft KPN via mevr./mej. Petra mij een kpn dongel gestuurt om toch op internet te kunnen,na nogmaals een betaling van euro 57,00 & 32,00 euro heb ik t contract van kpn geheel en volledig betaald. maar géén tv géén telefoon,alleen n dongel sinds 02-11-2013 j.l. Dus ik vindt dat kpn sinds het verwerken v.d. klacht alleen maar 'n dongel heeft gestuurt en 1st de rekening ????? betaald wil zien van hun eigen foutieve beslissing maar géén tv / tel etc.
    KPN
    Geachte heer Schraal, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt haar zelf ook rechtstreeks bereiken via 070-343 23 27.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?